söndag 7 december 2014

szerelem hetedszer

rájöttem, egy gyáva, interkulturális féreg vagyok;
munkahelyi balesetet szenvedtem illetve okoztam magamnak; mert mindenből ki akarom hozni a legjobbat; a javam;
mert megint mindent egyszerre illetve egyidőben akartam megélni illetve gondoltam megélni;
hogy nehogy ráfázzak egyidőben vettem fel a kesztyűm, de már itt is helyesbítenem kell, akartam felvenni a kesztyűm meg hallgattam a rádiót (igen, a svédet) meg gondoltam a tegnapi kérdésre, h elmegyek-e vele kávézni a munka után, illetve h mit fogok ma kérdezni tőle, meg főleg mit is mondok majd neki, h én erre még nem vagyok érett, ha ezt ő valóban így gondolta-e sőt képzelte, h én az 50+ még képes-e, hajlandó-e, tud-e egy ilyen kapcsolatot kezdeni, de vagy csak egyáltalán gondolni is és akkor jött az összes akadály olyan mint kanyar meg bevenni s én nem voltam magamnál, fékezni kellett s a fék müködött, de olyan hatékonyan hogy fejreálltam illetve a bicikli, aminek az volt a lett következménye, h rámesett a félszázkilós bicikli;
és minden itt kezdődött:
ott fexem a földön, szerencsémre senki nem jött az ipari garázsban, h megkérdezze, segíthetne-e, úgyhogy a pillanat meghosszabbította az amúgy is rövid gyermekkorom;
fexem a földön, nem először, azért ez hozzám tartozik, szoktam ilyet már, de úgy látszik nem elégszer, rajtam a bicikli, illetve nem rajtam, mert csak a bal bokámon, de erre még nincs időm ezt megérteni, csak látom magam, egy hulla vagyok, látom, örülök, holnap nem kell mennem dolgozni, holnap már nem vagyok senki, illetve már most sem, de ezt nincs időm felfogni, mert mennem kell tovább dolgozni, mert munkaidő van, fizetnek érte és meg kell mondanom a szőke nőnek, én erre még nem vagyok megérve, és azt is, nem is tudom, akarom-e h megérett legyek, mert most csak egy intertextuális kafka féregnek érzem magam;
de tudta mindezt a nő, mire odaértem befestette haját, most fekete és munkahelyet is cserélt és csak annyit mondott, tudod mit, ezt mondd annak a szőkének;

de most és még mindig az aggaszt az perel itt bent csak az, h aki holnap ugyanarra a biciklire űl, tud-e arról én vagyok az, aki nem szerelem meg a biciklit egy ekkora baleset után; 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar